Епоха цифрових технологій вимагає формування навичок критичного мислення у школярів. Дітям необхідно знати, яким чином перевірити інформацію соцмереж та захиститися від можливих маніпуляцій. До Всесвітнього тижня медіа та інформаційної грамотності, який припадає на 25-31 жовтня, Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) підготував матеріали для проведення уроку у 7-11 класах, створені на основі навчального серіалу BreaktheFake, у якому українські зірки розпізнають та спростовують міфи про COVID-19 та вакцинацію. Шість серій дають відповіді на питання про те, звідки беруться фейки, що таке конспірологічні теорії, чому не завжди варто довіряти блогерам, які слова-маркери мають насторожити у публікаціях та які методи допоможуть перевірити справжність фотографії чи відео. Головні герої відео - українські зірки - Джеррі Хейл, Алла Костромічова, Анна Трінчер, Аліна Паш, Костя Клепка та Даша Квіткова. Ведучим освітнього серіалу став Нікіта Добринін. Серіал допомагали створювати експерти ключових факт-чекінгових організацій України. Проєкт створений за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку USAID та ING Bank.
Учні 9-А та 9-Б класів під час дистанційного навчання (у Ніжині червоний рівень епідемічної небезпеки) долучилися до Національного уроку із медіаграмотності. Завдяки матеріалам #UNICEFE учні ознайомилися з освітнім серіалом #BreaktheFake,полювали за фейками в соцмережах, поповнили свій словничок медіа термінами, поділилися власними навичками перевірки інформації та спробували знайти правду серед брехні у ході фейкотесту.
Немає коментарів:
Дописати коментар