пʼятниця, 5 листопада 2021 р.

Медіаграмотність – вимога часу

Епоха цифрових технологій вимагає  формування навичок критичного мислення у школярів. Дітям необхідно знати, яким чином  перевірити інформацію  соцмереж та захиститися  від можливих маніпуляцій. До Всесвітнього тижня медіа та інформаційної грамотності, який припадає на 25-31 жовтня, Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) підготував матеріали для проведення уроку у 7-11 класах, створені  на основі навчального серіалу BreaktheFake, у якому українські зірки розпізнають та спростовують міфи про COVID-19 та вакцинацію. Шість серій дають відповіді на питання про те, звідки беруться фейки, що таке конспірологічні теорії, чому не завжди варто довіряти блогерам, які слова-маркери мають насторожити у публікаціях та які методи допоможуть перевірити справжність фотографії чи відео. Головні герої відео - українські зірки - Джеррі Хейл, Алла Костромічова, Анна Трінчер, Аліна Паш, Костя Клепка та Даша Квіткова. Ведучим освітнього серіалу став Нікіта Добринін.  Серіал допомагали створювати експерти ключових факт-чекінгових організацій України. Проєкт створений за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку USAID та ING Bank. 

 

Учні 9-А та 9-Б класів під час дистанційного навчання  (у Ніжині червоний рівень  епідемічної небезпеки) долучилися до Національного уроку із медіаграмотності. Завдяки матеріалам  #UNICEFE учні ознайомилися з освітнім серіалом #BreaktheFake,полювали за фейками в соцмережах, поповнили свій словничок медіа термінами, поділилися власними  навичками перевірки інформації та спробували знайти правду серед брехні у ході фейкотесту. 

#BreaktheFake


Немає коментарів:

Дописати коментар