У 2020-2021 н.р наша школа приєдналася до проєкту з медіаграмотності «Вивчай та розрізняй», який реалізує Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) у партнерстві з Академією української преси та StopFake. Його активно підтримує Міносвіти, а фінансують посольства США та Великої Британії. Окрім України, проект також розгортається в інших країнах світу, включаючи Йорданію, Сербію, Туніс та США. 30 листопада десятикласники, розглядаючи тему «Німеччина у міжвоєнний період», детальніше зупинилися на питанні парламентських виборів 1932 р. За матеріалами проєкту, ознайомилися із суттю та ознаками пропаганди, які використали для аналізу німецьких карикатур, агітаційних плакатів та фото липня 1932 р., спробували визначити вплив окремих прийомів пропаганди (образ героя і ворога, «Разом з усіма», теорія змови) на виборців.
Опрацьовуючи перебування при владі в СРСР Хрущова (курс історії України ХХ ст.), учні 11–го класу ознайомилися з карикатурами цієї епохи нідерландських художників, віднаходили зображення реальних історичних подій, спробували визначити ставлення до них автора, міркували над питанням: чому саме ці події та явища зафіксовані у малюнках та чи могли вони з’явитися у середовищі радянських карикатуристів.
Немає коментарів:
Дописати коментар