В епоху екранів і мислення картинками ми пасивно споживаємо не завжди потрібну інформацію. Що вже казати про дітей, котрі, наслідуючи дорослих, так само живуть в екрані. Чи можна привернути їх увагу, захопити, навчити мислити критично: аналізувати, обробляти і застосовувати нові знання задля чогось особливого? Ось кілька ідей, як це зробити.
Якби ви жили 200 років тому
Запитайте в учнів:
«Якби ви жили 200 років тому, то що б краще мали — коня, корову чи 10 курей?»
Грайтеся з роками,
питайте про житло, діяльність, професію, сім’ю, але завжди давайте мінімум три
опції на вибір.
Для чого: Діти
обдумують відому їм інформацію, аналізують побут минулого, поєднують перше з
другим і, зважуючи цінність та користь, доходять обґрунтованих висновків.
Машина часу
Клас ділиться на
команди. Одна обирає дату, країну, місто і тему: їжа, одяг, професії, будинки,
гігієна. Дає завдання іншій команді підготувати інформацію на наступний урок.
Наприклад, транспорт Будапешта 600 років тому. Так само діє друга команда,
підбираючи завдання для першої.
Для чого: Учні
вчаться шукати факти, перевіряти їх, користуючись різними джерелами, росте
зацікавленість живою історією, цінується сучасність.
Немає коментарів:
Дописати коментар