Передусім, програма пропонує синхронізувати опанування історії України та всесвітньої. Події Другої світової війни вивчатимуть у 10 класі. Суттєво розширено перелік постатей. Виокремлено міжпредметні зв’язки. У програмі немає розподілу навчальних годин за розділами; в межах загальної річної кількості годин учитель може самостійно визначати час. До кожного розділу подано орієнтовні теми практичних занять, навчальних проектів, есе. Наприклад, рекомендується розробка тривалого кейсу «Як трансформувався український визвольний рух у ХХ столітті» (починається із Української революції в 10 класі, а завершується становленням України як незалежної держави в 11 класі); реалізація навчального проекту «СРСР: союз рівноправних республік чи видозмінена Російська імперія?»; написання есе «Зовнішній ворог чи внутрішній розбрат. Що більше загрожує суверенітетові держави?». Контраверсійність пропонованих тем зумовлена віковими особливостями підлітків і орієнтована на формування розуміння зв’язку між вивченим матеріалом і сучасністю.
неділя, 3 грудня 2017 р.
Новини України: шкільна реформа
Наказом Міністерства освіти і науки України від 23 жовтня 2017 року №
1407 затверджені нові навчальні програми для учнів 10–11 класів
закладів загальної середньої освіти, зокрема «Історія України»,
«Всесвітня історія», інтегрований курс «Історія: Україна і світ».
Передусім, програма пропонує синхронізувати опанування історії України та всесвітньої. Події Другої світової війни вивчатимуть у 10 класі. Суттєво розширено перелік постатей. Виокремлено міжпредметні зв’язки. У програмі немає розподілу навчальних годин за розділами; в межах загальної річної кількості годин учитель може самостійно визначати час. До кожного розділу подано орієнтовні теми практичних занять, навчальних проектів, есе. Наприклад, рекомендується розробка тривалого кейсу «Як трансформувався український визвольний рух у ХХ столітті» (починається із Української революції в 10 класі, а завершується становленням України як незалежної держави в 11 класі); реалізація навчального проекту «СРСР: союз рівноправних республік чи видозмінена Російська імперія?»; написання есе «Зовнішній ворог чи внутрішній розбрат. Що більше загрожує суверенітетові держави?». Контраверсійність пропонованих тем зумовлена віковими особливостями підлітків і орієнтована на формування розуміння зв’язку між вивченим матеріалом і сучасністю.
Програма відповідає концепції Нової Української Школи, а саме увагу
вчителя акцентовано на компетентностях, які формують учні через зміст
навчального матеріалу. Нагадаємо також, що Міністерство освіти і науки
затвердило навчальні програми курсів за вибором «Голодомор 1932–1933
років в України: історія, уроки на майбутнє», «Український спротив
другої половини ХХ століття».
Передусім, програма пропонує синхронізувати опанування історії України та всесвітньої. Події Другої світової війни вивчатимуть у 10 класі. Суттєво розширено перелік постатей. Виокремлено міжпредметні зв’язки. У програмі немає розподілу навчальних годин за розділами; в межах загальної річної кількості годин учитель може самостійно визначати час. До кожного розділу подано орієнтовні теми практичних занять, навчальних проектів, есе. Наприклад, рекомендується розробка тривалого кейсу «Як трансформувався український визвольний рух у ХХ столітті» (починається із Української революції в 10 класі, а завершується становленням України як незалежної держави в 11 класі); реалізація навчального проекту «СРСР: союз рівноправних республік чи видозмінена Російська імперія?»; написання есе «Зовнішній ворог чи внутрішній розбрат. Що більше загрожує суверенітетові держави?». Контраверсійність пропонованих тем зумовлена віковими особливостями підлітків і орієнтована на формування розуміння зв’язку між вивченим матеріалом і сучасністю.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Жанна Володимирівна, коли ви викладете питаня на ТО з всесвітньої історіі?
ВідповістиВидалити