Тестування учнів «Ваше ставлення до навчання»


(Проводиться напередодні бесіди.)

1. Чи легко вам учитися?
а) Так;     б) ні;     в) не дуже.

2. Чи цікавий для вас процес навчання?
а) Так;    б) ні;    в) вчуся без емоцій.

3. Якою була ваша успішність у молодших класах?
а) Високою;    б) середньою;   в) низькою.

4. Як змінився рівень вашої успішності порівняно з молодшими класами?
а) Не змінився;  б) підвищився;  в) знизився.

5. Чи допомагали вам батьки у молодших класах готувати домашні завдання? А тепер?
а) Я завжди навчався самостійно;
б) у молодших класах допомагали, тепер — ні;
в) інколи;
г) допомагали і допомагають.

6. Чи багато зусиль докладаєте ви для навчання?
а) Так;   б) ні.

7. Як часто ви готуєте домашні завдання?
а) Систематично;   б) час від часу;   в) не готую.

8. Чи охоче ви виконуєте домашні завдання? Якби було введено вільне виконання домашніх завдань, чи виконували б ви їх?
а) Так;  б) неохоче, з обов’язку;  в) ні; може, інколи.

9. Що, на вашу думку, є причиною небажання окремих учнів навчатися?
а) Зависокі вимоги;
б) поява інших інтересів;
в) неусвідомлення мети; г) особистість учителя;
г) звичайна лінь.

10. Чи пов’язуєте ви мрію про своє майбутнє з рівнем освіченості?
а) Так;  б) ні;   в) не задумувався над цим.

11. Чи відчуваєте ви потребу в допомозі?
а) Так;   б) ні.

12. Чи любите ви читати книги?
а) Так;  б) ні.

13. Чи мрієте ви прославитись завдяки своєму розуму?
а) Так;   б) це нереально;   в) ніколи про це не думав;   г) ні.


Анкета
1. Чи подобається вам школа, у якій ви навчаєтеся? Зазначте причину.
2. На які уроки вам іти не хочеться? Зазначте детально причину.
3. На які уроки ви йдете із задоволенням?
4. Чи любите ви читати? Яку останню книжку прочитали (поза шкільною програмою)?
5. Що подобається на уроці найбільше?
6. Чи подобається вам відповідати біля дошки або з місця на запитання вчителя?
7. Чи часто вас запитують?
8. Якби сьогодні дозволили вільне відвідування уроків, для чого б ви використали час, що звільняється?
9. Чи добре ви поводитеся на уроках? Оцініть себе за дванадцятибальною системою.
Завдання для дітей (у ролі суворих батьків)

1. У щоденнику відкрили і побачили, що у вашої дитини «двійка». Вам треба з’ясувати причину і прийняти рішення:
• поговорю з нею;
• піду до школи і запитаю вчителя, а дитині скажу, щоб цього більше не повторювалось;
• подзвоню вчителеві і вивчу з дитиною цю тему;
• запитаю в дитини, чому так сталося, поясню матеріал;
• спитаю, за що вона отримана і прийму відповідні рішення;
• так, з’ясую, на перший раз вибачу.

2. Дитина прийшла додому без змінного взуття, загубила його в школі. Якою буде ваша реакція?
• Скажу кілька слів і додам: «Загубив, то загубив»;
• з’ясую, як воно зникло;
• відправлю шукати; якщо не знайде, то куплю нове;
• не дозволю дивитися телевізор, грати на комп’ютері;
• відправлю до школи шукати;                 • куплю нове.

3. Ви доручили дитині прибратися і помити посуд, а вона програла у комп’ютер, роботу не виконала. Ваша реакція?
• Зроблю сам;   • позбавлю на два тижні комп’ютера і телевізора;
• проведу бесіду та примушу прибратися знову;
• відключу комп’ютер і скажу, що отримає морозиво, якщо прибере у хаті, і поясню що комп’ютер шкодить зору;
• сваритимусь, але потім все одно ми разом приберемо в домі й помиємо посуд.

4. Ваша дитина пробувала палити, і вам сказали про це сусіди. Якою буде ваша реакція?
• Заспокою сусідів і посварю дитину, потім вона у мене ніколи не закурить;
• я не можу собі цього уявити, я буду виховувати дитину, щоб її не тягнуло до цього;
• розповім про шкоду паління, про захворювання легень і т. ін.;
• забороню прогулянки і телевізор на місяць;
• скажу, що це погана звичка;
• скажу, щоб він курив тільки з 18 років.

5. Ваша дитина нецензурно висловлюється. Що робитимете?
• Покараю, залишу на тиждень без комп’ютера;
• покараю і скажу, щоб такого не робила;
• поясню, що це погано і цього не потрібно робити;
• коли почую це, буду бити по губах;
• проведу бесіду і вдома почитаю з ним цікаву книжку.

Немає коментарів:

Дописати коментар