ВЕДУЧИЙ 1. Добрий
день, дорогі друзі!
ВЕДУЧИЙ 2. Вас
вітає конкурс краси і неповторності…
ВЕДУЧИЙ 1. “Міс Україночка 2015”!
ВЕДУЧИЙ 2. Тож
давайте побажаємо конкурсанткам успіху, а нам – трохи терпіння. Хоча , дійсно,
не терпиться дізнатися, хто ж стане переможницею нашого конкурсу.
ВЕДУЧИЙ 1. Одне
можемо сказати з упевненістю – всі учасниці конкурсу, без винятку, гідні цього
звання!
ВЕДУЧИЙ 2. А до
речі, кажуть, що наші дівчата – найкрасивіші дівчата в світі.
Це правда?
ВЕДУЧИЙ 1. Ну
звичайно! Хіба є якісь сумніви? Вони найкрасивіші, найрозумніші,
найпривабливіші, найталановитіші, найчарівніші…
ВЕДУЧИЙ 2. І дійсно, що не кажи. Здавна в усьому світі славились українські
дівчата. Їм усім були притаманні неповторна врода, світлий розум,
працьовитість, ввічливість і, звичайно ж, велика шана, любов і повага до
рідного краю.
ВЕДУЧИЙ 1.
Сьогодні на наших учасниць чекають нелегкі випробування, тому, коли вони
з’являться на цій сцені – давайте підбадьоримо їх оплесками!
ВЕДУЧИЙ 2.
Зустрічайте!
Вихід дівчаток
ВЕДУЧИЙ 1. Наші конкурсантки на сцені і попереду нас
очікують незабутні враження і феєрверк емоцій.
ВЕДУЧИЙ 2. Ми знаємо, що у нашому класі найкращі дівчата
і вони це сьогодні нам доведуть!
ВЕДУЧИЙ 1. А зараз ми представимо наше журі (представляють по черзі членів журі та гостей)
ВЕДУЧИЙ 2.
Ми підійшли до першого конкурсу «Візитка». Учасниці повинні
протягом 1 хв. розповісти про себе, свої
інтереси і захоплення, про улюблене заняття і привітатись з членами журі й глядачами.
ВЕДУЧИЙ 1. Не шкодуємо своїх оплесків і підтримуємо наших
учасниць, а вони в свою чергу розкажуть нам про себе багато цікавого! Отже,
розпочинаємо! Дівчата, вам слово!
ВЕДУЧИЙ 2. Перший конкурс, який щойно пройшов - «Візитка»
- шановне наше журі оцінює за
п’ятибальною системою, як, власне , і всі наступні конкурси.
ВЕДУЧИЙ 1. Що ж, ви переконалися, що наші конкурсантки –
справжні красуні? До того ж, і імена у них також дуже красиві.
ВЕДУЧИЙ 2. Цікаво, а чому
їх батьки назвали саме так? І що означають їхні імена?
ВЕДУЧИЙ 1. Зараз
дізнаємося, адже наш наступний конкурс – «Таємниця
мого імені».
ВЕДУЧИЙ 2. Дівчата,
запрошуємо вас до слова.
Виступ дівчат.
ВЕДУЧИЙ 1. Молодці,
дівчатка, я навіть і не підозрював, що імена можуть так впливати на людину.
Виявляється, вибір імені для дитини – справа надзвичайно серйозна.
ВЕДУЧИЙ 2. А наш
наступний конкурс – «Я вважаю так…»
Кожна з вас повинна дати вичерпну відповідь на те
запитання, номер якого ви вибрали. Отож, починаємо!
(Ведучі по черзі підходять до кожної дівчини і кожна
витягує зі скляної вази номер питання, на яке дає відповідь)
Запитання:
1. Чи все у світі можна
купити за гроші?
2. Що,
на вашу думку,
дружба?
3. Що ви
найбільше цінуєте в людях, які вас оточують?
4. Що б ви зробили для людей, коли б стали міс Всесвіт?
5. Яких друзів ти хотіла б
мати?
6. Чи зможете
допомогти людині, з якою ви незнайомі?
7.Зараз на
вулицях багато людей, що просять милостиню. Що ви думаєте про них?
8. Якою ви
уявляєте нашу країну в майбутньому?
9. Як ви
вважаєте, чи повинна людина постійно вчитися?
10. Яка в тебе найзаповітніша мрія?
ВЕДУЧИЙ 1. Дякуємо
вам за змістовні відповіді.
ВЕДУЧИЙ 2. Наші учасниці – діти, а дитинство не може бути без
казки. Тому ми зараз побачимо, як наші дівчатка знають казки, і проведемо
наступний конкурс.
ВЕДУЧИЙ 1. Ми будемо читати уривки казок, а ви повинні
відгадати назву казки. За правильну
відповідь учасниця отримує
5 балів, якщо відповіді нема, то ми
будемо звертатись до вболівальників.
Ой набридло на віконці все на сонечку сидіть.
Я візьму і покочуся, щоб побачити весь світ. (Колобок)
Прийшла вона із довгим віником
На бесіду із нашим півником.
Схопила півня на обід
Та й замела мітлою слід. (Лисичка)
Вигнав дід козу із хати —
Та й пішла вона блукати.
В зайця хатку відібрала.
Всі козу ту виганяли.
Рак козуню ущипнув —
Зайцю хатку повернув. (Коза-Дереза)
Сидить дівчина в корзині
На ведмежій дужій спині.
А чому вона сховалась -
До ведмедя не призналась. (Маша і ведмідь)
Онде наша діва,
Онде наша іва.
На метеному дворці,
На тесаному стовпці.
Кужілочка шумить,
Веретенце дзвенить.
Скиньмо по пір'ячку,
Нехай летить з нами. (Табун
каченят із казки «Кривенька качечка»)
«Мій котику, мій братику, несе мене лиска за крутії гори, за бистрії води.
Порятуй мене!»(Півник із казки «Котик та
Півник»)
«Ходи, Мишко, не лежи,
Витягти ріпку допоможи!» (Киця
Варварка — «Ріпка»)
«Круглий, свіжий і рум'яний — я тільки що з печі.
Втік від діда, втік від баби, втечу і від тебе». («Колобок»)
«Гуси, гуси, гусенята,
Візьміть мене на крилята...» (Телесик
із казки «Івасик- Телесик»)
«Я бичок-третячок, Смолений в мене бочок.
Із соломи дід зробив, Бік смолою засмолив». («Солом'яний бичок»)
«Баба діда за сорочку, дочка бабу
за торочку…» (Ріпка)
«Уліз ведмідь – семеро стало…» (Рукавичка)
«Я не пила, я й не їла:
тільки бігла через місточок та вхопила водиці крапельку…» («Коза-Дереза»)
«Мишка бігла, хвостиком зачепила і розбила
яєчко…» (Курочка Ряба)
ВЕДУЧИЙ 1. Кожна людина
талановита по-своєму: хто танцює, хто співає, хто малює, а хтось красиво
декламує. І наші конкурсантки теж не промах! Вони свої таланти розвивають і
дарують їх оточуючим!
ВЕДУЧИЙ 2. Так, але скільки праці і зусиль вони доклали,
щоб нас здивувати своїм талантом.
ВЕДУЧИЙ 1. Тому ми починаємо ще один цікавий конкурс із назвою «Мої захоплення»!
ВЕДУЧИЙ 2. За
умовами, кожна конкурсантка протягом 1 хвилини повинна розповісти про свої таланти, інтереси, уподобання.
ВЕДУЧИЙ 1. Отже,
починаємо!
Виступ дівчат
ВЕДУЧИЙ 2. (після
закінчення конкурсу) Що ж, щиро дякуємо нашим конкурсанткам
за цікаві виступи. Ми в черговий раз переконалися в тому, що наші
дівчата – не тільки красиві, а й талановиті, розумні, творчі особистості.
ВЕДУЧИЙ 1. До речі, про творчість. Наші однокласниці творчо підходять
до вирішення будь-яких шкільних завдань.
ВЕДУЧИЙ 2. Тому наступне випробування не буде для них складним. Дівчатка, вам
потрібно придумати нову (іншу) назву
урокам, які ви отримаєте.
Дівчатка отримують по 1 назві
шкільних предметів – математика,
українська мова, музика, історія, трудове навчання, географія, фізична
культура, біологія, образотворче мистецтво. Час на роздуми – 30 с.
ВЕДУЧИЙ 1. Молодці!
ВЕДУЧИЙ 2. Цікаво, а з господарськими проблемами вони теж
так майстерно справляються?
ВЕДУЧИЙ 1. Звичайно, зараз переконаєшся. Чарівні наші
господарочки, вам потрібно в парах за 30
с скласти меню обіду з 3-х страв з продуктів однакового кольору –
червоного, зеленого, жовтого, фіолетового або
жовтогарячого. Починайте!
Дівчатка пишуть назви страв на аркушах, потім зачитують своє меню.
ВЕДУЧИЙ 2. Я й не думав, що так можна готувати. Цікаво
було б спробувати такий обід.
ВЕДУЧИЙ 1. От бачиш, наскільки розумно і виважено
підійшли до завдання наші конкурсантки.
ВЕДУЧИЙ 2. А ми
підійшли до нашого наступного конкурсу «Розумниця»
(учасниці дають відповіді на запитання на швидкість)
1. Хто на
своїй голові ліс
носить? (Олень)
2. Яка пора року настає після зими? (Весна)
3. Спортивна
командна гра з шайбою. (Хокей)
4. Віршований
твір, який призначений для співу.(Пісня)
5. Ті, хто переживає за спортсменів. (Уболівальники)
6. Яка
річка тече в роті?(Десна)
7. Нею косять, її заплітають.
(Коса)
8. Найперша
і найголовніша книжка у школі. (Буквар)
9. Для письма і дверей потрібна ... (Ручка).
10. Друга
нота нотного стану. (Ре)
11. Що зайве: хліб, хлібороб, горіх, хлібина? (Горіх)
12. По морю
ходить, а біля берега пропадає. (Хвиля)
13. Як
називаються літери, що записані у певному порядку (Алфавіт)
14. Як називаються квіти верби? (Котики)
15. Який місяць року найкоротший? (Лютий)
16. Який
знак ставиться в кінці розповідного речення? (Крапка)
17. Маленьке, сіреньке, на слона схоже – хто це? (Слоненятко)
18. Скільки місяців має рік? (12)
19. Які пісні виконують діти на Різдво, ходячи від хати до хати? (Колядки)
20. На якому інструменті грали кобзарі? (На кобзі)
21. Які 2
займенники псують шляхи? (я і ми, ями)
22. Якою
хворобою на землі ніколи не хворіли? (Морською)
23. Яким гребінцем не розчешеш волосся?
(Півнячим)
24. Виготовлення виробів з глини. (Кераміка)
25. П'ятий місяць року. (Травень)
26. Вигадане ім'я, під яким автор друкує свій твір. (Псевдонім)
27. Чи п'є жаба воду? (Ні. Потрібна вода надходить через
шкіру)
28. Зображення людини або групи
людей на картині. (Портрет)
29. Назва
якої країни вміщує 2 займенники по краях, а в середині назву
маленької конячки? (Японія).
30. Сонце — це планета? (Ні)
31. Підземна електрична дорога. (Метро)
32. Яке дерево, як і береза, дає солодкий сік? (Клен)
33. На трьох дубах по 6 яблук. Скільки всього яблук? (На дубах яблука не
ростуть)
34. Як звати італійського Буратіно? (Піноккіо)
35. Назвіть
головні члени речення / Підмет та присудок/
36. Хто,
крім слона, має хобот? (Комар)
37. Якого кольору хамелеон? (Різного, він весь час
змінюєколір)
38. У якого слона немає хобота? (У шахматного)
39. Що сталося 31 лютого 2014 року? (Такого дня немає)
40. Який сік збирають навесні? (Березовий)
41. Домашній Дід Мороз? (Холодильник)
42. Особистий транспорт Баби Яги? (Ступа, мітла)
43. Український
народний танець. (Гопак).
44. Як звати батька дерев’яного хлопчика? (Карло)
45. Яка нота не потрібна для компота? (Соль)
46. Скільки
голосних в українській мові? (6)
47. Що йде, не рухаючись з місця? (Час)
48. Чи є на планеті Оранжеве море? (Ні)
49. Що можна побачити із заплющеними очима? (Сон)
50. Збірник географічних карт і таблиць? (Атлас)
51. Емблема держави? (Герб)
52. Перерва між актами у виставі? (Антракт)
53. Які ноги у жирафа довші: передні чи задні? (Однакові)
54. Що святкують 7 січня? (Різдво)
55. Що означає слово «фінал»? (Кінець)
ВЕДУЧИЙ 1. Отож і наш конкурс також добігає кінця.
ВЕДУЧИЙ 2.
Оплески нашим конкурсанткам! Вони прекрасні!
ВЕДУЧИЙ 1. Без
сумніву, кожна з цих учасниць достойна стати першою.
Але першою є тільки одна, яка сьогодні отримає титул “Міс
Україночка 2015”.
ВЕДУЧИЙ 1. І поки журі підводить остаточні підсумки,
пропонуємо нашим уболівальникам оплесками визначити, хто ж отримає титул «Міс
глядацьких симпатій»
ВЕДУЧИЙ 1.
Шановні учасники! Конкурс “Міс Україночка-2015”
підходить до свого логічного завершення!
ВЕДУЧИЙ 2. А тепер
слово Вам, наше шановне журі!
ВЕДУЧИЙ 1. Для
оголошення результатів нашого конкурсу “Міс Україночка -2015
та нагородження переможців запрошуємо на сцену голову журі.
(Звучать
урочисті фанфари. Голова журі виходить на сцену. Він вітає учасниц ьсвята і оголошує результати. Спочатку зачитуються титули і вручаються
подарунки всім конкурсанткам, потім «Міс глядацьких симпатій»,
а вже тільки потому зачитується ім’я
переможниці конкурсу)
1. Дипломом
із титулом “Міс Талант” нагороджується
2. Дипломом із титулом “Міс Чарівність”
нагороджується
3. Дипломом
із титулом “Міс Неповторність” нагороджується
4. Дипломом
із титулом “Міс Ерудиція” нагороджується
5. Дипломом
із титулом “Міс Ніжність” нагороджується
6. Дипломом із титулом “Міс Вишуканість” нагороджується
7. Дипломом із титулом “Міс Винахідливість” нагороджується
8. Дипломом із титулом “Міс Унікальність” нагороджується
9. Дипломом
із титулом “Міс глядацьких симпатій” нагороджується
10. Дипломом із титулом “Міс Україночка” нагороджується
ВЕДУЧИЙ 1. Що ж, на жаль, навіть найчудовіший конкурс
добігає кінця і від його закінчення нас відділяють тільки декілька хвилин. То ж
давайте ж іще раз привітаємо наших учасниць бурхливими оплесками!
ВЕДУЧИЙ 2. Шановні
наші красуні! Ми вітаємо вас всіх. У вас – велике майбутнє. Попереду нові сцени
і п’ядестали наступних конкурсів краси. Нехай щастить вам у житті, чистих рос
вам, мудрої думки, краси і нев’янучої вроди. Будьте завжди впевнені у собі і
знайте, що кожна з вас – найкраща.
Вчитель. У кожній квітці
– своя чарівність. Так само, як у кожній дівчині. Треба лише вміти бачити.
Треба вміти дивитись. Якщо ви переконані, що володієте цим даром, тоді не могли
не помітити, що в кожній нашій конкурсантці є теж своя неповторність. Отже, є
на Україні справжні красуні. Сподіваємось, що вони прославлять на весь світ
наші національні і культурні традиції, красу нашої України!
(Звучить
фінальна пісня у виконанні учасниць «А я просто українка, україночка….. »
Немає коментарів:
Дописати коментар